Questions and answers
Vaše vprašanje
Registracija ni potrebna, naročite lahko tudi kot gost.
Uspešna oddaja naročila na naši spletni strani je sestavljena iz naslednjih korakov:
- Izberite izdelke in jih dodajte v košarico,
- nadaljujte na blagajno,
- vnesite vaše podatke za račun in dostavo,
- preberite in potrdite naše pogoje poslovanja s kljukico,
- izberite način plačila in na koncu kliknite na gumb za oddajo naročila.
- V primeru, da ste kot način plačila izbrali kreditno kartico ali PayPal, boste preusmerjeni na stran za plačilo.
- V primeru, da ste kot način plačila izbrali bančno nakazilo na naš transakcijski račun, boste prejeli vse podatke za nakazilo v potrditvenem e-mailu, s katerimi lahko opravite transakcijo.
- Na vaš e-mail naslov boste prejeli potrditev vašega naročila z vsemi informacijami in podrobnostimi.
Pod opisom izdelka kliknite na gumb »Tabela velikosti«, kjer so za vsako velikost napisani obsegi/mere, s katerimi lažje določite svojo velikost. Če še vedno niste prepričani glede vaše prave velikosti oblačil, nas lahko kontaktirate in z veseljem vam bomo pomagali.
Naša spletna stran podpira naslednje načine plačila:
- plačilo po povzetju,
- plačilo s kreditno kartico,
- plačilo s paypal-om,
- plačilo z bančnim nakazilom.
Kodo za popust je možno vnesti v košarici pod seznamom dodanih izdelkov.
Minimalne vrednosti naročila ni. Naročite lahko poljubno število izdelkov.
Za Slovenijo poštnina znaša 3,50€.
Če dostava paketov v Sloveniji poteka nemoteno, je čas dostave 1-2 delovna dneva. Za pošiljke izven Slovenije pa je čas dostave daljši. Pošiljka običajno potuje 7-10 delovnih dni, odvisno od države.
Dostava se vrši mednarodno. Če ni posebnih razmer v svetu, lahko pakete pošljemo praktično v vsako državo.
Včasih se zgodi, da so naša elektronska sporočila avtomatsko razvrščena pod vsiljeno pošto. Naslednji razlog je lahko tudi ta, da ste vnesli svoj e-mail naslov s tipkarsko napako.
Ob vsakem uspešno oddanem naročilu prejmete potrditveni e-mail, ki vas o tem obvesti. Če našega avtomatskega sporočila niste prejeli, svetujemo, da preverite še svojo »spam« pošto, lahko pa nas tudi kontaktirate in vas bomo obvestili, če smo naročilo prejeli.
Prejeli boste SMS in/ali e-mail sporočilo dostavne službe s sledilno številko. Lahko pa nas tudi kontaktirate in vas bomo seznanili o lokaciji vašega paketa.
Že oddano naročilo je možno spremeniti le v primeru, da ste kot način plačila izbrali »po povzetju« in če naročilo še ni bilo procesirano. Potrudili sem bomo ugoditi vašim željam, če bo le to mogoče. V trenutku, ko paket zapusti naše skladišče in je že v dostavi, pa je za spremembo naročila prepozno.
Pozor: Če ste naročili personalizirani izdelek, sprememba naročila ni mogoča v primeru, da smo majico že dali v izdelavo.
Če ste pri oddaji naročila naredili napako in ste naročili personalizirani izdelek, ki potrebuje popravek, nam to morate nemudoma sporočiti preko e-maila (info@niarosa.si). Naša proizvodnja teče namreč hitro in kasnejših popravkov ne moremo upoštevati.
Status zaloge je za vsak izdelek objavljen na spletni strani. Včasih pa se zgodi, da je izdelek razprodan in njegov status še ni posodobljen. V tem primeru vas bomo pravočasno obvestili in se dogovorili glede menjave ali vračila denarja.
Naročilo je možno preklicati do trenutka, ko je vaš paket še vedno v našem skladišču. Svetujemo, da nas hitro kontaktirate na naš e-mail naslov info@niarosa.si.
Če je bil paket že odposlan, naročila ne moremo več preklicati. V tem primeru lahko paket pošljete nazaj in zahtevate vračilo kupnine.
Pozor: Naročila s personaliziranim izdelkom ni mogoče preklicati več v trenutku, ko je izdelek poslan v proizvodnjo.
Kurir vam bo pustil sporočilo, kje lahko dvignete paket, lahko pa se z njim dogovorite za ponovno dostavo na določen datum.
Prosimo, da preverite navodila za pranje, ki so prišita k vsakemu oblačilu na notranji strani produkta. Pomembno je, da navodila za pranje upoštevate, saj s tem občutno podaljšate življensko dobo in kvaliteto oblačil. Na splošno je oblačila dobro prati na 30°C brez uporabe sušilnega stroja. Za likanje oblačil s potiskom je nujno, da jih pri likanju obrnete navznoter.
Izdelke lahko vrnete v primeru, da niso bili že uporabljeni in so v originalnem stanju. Če ste oblačila že uporabili, jih oprali ali odstranili z njih etikete, vašega vračila ne moremo sprejeti. Prav tako ne sprejemamo vračil personaliziranih izdelkov.
Če želite izdelek vrniti, nam vašo namero sporočite v 14-ih dneh od dneva nakupa na e-mail naslov info@niarosa.si. Vračilo je možno opraviti v 30-ih dneh od dneva odstopa od pogodbe.
Izpolnite lahko tudi obrazec za vračilo: povezava
Naslov za vračilo:
ARBOS D.O.O.
BATUJE 1 F
5262 ČRNIČE
SLOVENIJA
Ko vaše vračilo izdelkov prejmemo, vam v roku 14-ih dni vrnemo kupnino na vaš transakcijski račun.
Kontaktirate nas lahko preko e-mail naslova info@niarosa.si ali preko telefona na številko 0038651899599 od ponedeljka do petka med 9:00 in 16:00.