Prisrčno pozdravljeni v naši spletni trgovini NIAROSA.si.
Delovni čas spletne trgovine je 24 ur na dan in 7 dni v tednu.
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine NIAROSA.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
NIAROSA.si je spletna trgovina, s katero upravlja podjetje Spletna prodaja in posredništvo ARBOS d.o.o. ,v nadalnjem besedilu “prodajalec”. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Ob registraciji v sistem Niarosa.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Člani spletne trgovine imajo dostop do posebnih ugodnosti kot je Akcijske ponudbe. Vsi zasebni podatki bodo strogo varovani.
Trgovec si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu Niarosa.si, kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.
Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate.
CENE
Vse cene v spletni trgovini NIAROSA.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Podjetje ARBOS d.o.o. je DDV zavezanec.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
NAČIN PLAČILA
PLAČILO PO POVZETJU
Kupec plača dostavljavcu z gotovino, ko le-ta dostavi naročeno blago na kupčev naslov. Poleg stroška naročenega blaga je kupec dolžan poravnati tudi strošek pošiljanja, ki je odvisen od količine blaga, teže, volumna
PLAČILO PO PREDRAČUNU
Plačilo na transakcijski račun prodajalca.
PLAČILO PREKO PLAČILNEGA SISTEMA PAYPAL
Kupnino lahko plačate tudi prek svetovno znanega in 100% zanesljivega plačilnega sistema Paypal (več informacij na: www.paypal.com ).
STROŠKI POŠTNINE
Strošek poštnine se obračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije ali kurirske službe GLS.
Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja ob prevzemu blaga razen v primerih:
pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo poleg opisa opombo: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava«,
pri naročilu blaga, ki skupna vsota presega 50 eur,
v primeru, da je bilo predhodno drugače dogovorjeno med kupcem in prodajalcem,
v primeru, da želi kupec poravnati stroške pošiljanja po predračunu skupaj z računom za naročeno blago.
NAROČILO BLAGA
Kupec lahko željeno blago naroči po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine.
Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti ali telefonu.
Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri podjetju ARBOS d.o.o.
POSTOPEK NAKUPA OZ. NAROČILA
Pred začetkom naročila se lahko obiskovalec spletne trgovine registrirati kot uporabnik ali opravi nakup kot gost.
Po registraciji lahko uporabnik začne postopek naročila.
Koraki nakupa v košarici:
1.korak: Kupec med ponudbo spletne prodajalne izbere željene artikle in količino slednjih. Ko kupec želi zaključiti z naročilom in nadaljevati z naslednjim postopkom mora potrditi, da je seznanjen s pogoji naročanja v nasprotnem primeru ni mogoče nadaljevati na naslednji korak.
2.korak: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
3.korak: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ob potrditvi naročila trgovec obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.
Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
PREKLIC NAROČILA
Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu.
V elektronskem sporočilu obvezno navedite navesti naslednje podatke:
V naslovu sporočila: Preklic naročila
V vsebini sporočila: a) številka naročila b) ime in priimek kupca c) naslov kupca
DOBAVA BLAGA
Če je blago na zalogi trgovec v roku nekaj delovnih dni (do največ 7 delovnih dni) blago primerno zapakira in odpošlje paket naslovniku. Poleg blaga kupec prejme tudi račun in morebitna navodila v slovenskem jeziku in garancijski list.
V izrednih primerih, ko blago ne bo dobavljivo v določenem predpisanem roku bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti ali telefonu.
Dostava se izvaja preko POŠTA SLOVENIJE ali kurirske službe GLS.
Dostava velja za področje Slovenije. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.
PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE
V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka v 14-ih dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči, (na kontaktni e-naslov: info@niarosa.si) da odstopa od pogodbe ali naročila , ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (strošek poštnine plača kupec). Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 14-ih dneh po sporočilu o odstopu. Priporočamo, da nas pred vračilom nas obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila.
Naslov za vračilo artiklov je ARBOS d.o.o., Batuje 1 f, 5262 Črniče.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikom na voljo TUKAJ.
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
POZOR! Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe, iz določila Člani spletne trgovine in uporabniki iz Splošnih pogojev poslovanja.
Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, da se količina ne ujema je kupec dolžan poravnati nastalo škodo
STVARNE NAPAKE
Skladno s 37.a členom Zakona o varstvu potrošnikov, lahko potrošnik blago reklamira in uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora prodajalca obvesti o napaki osebno (lahko tudi pisno), pri čemer mu mora prodajalec izdati potrdilo. Potrošnik mora napako natančno opisati in omogočiti prodajalcu, da stvar pregleda (37a(2) in (3) Zakona o varstvu potrošnikov).
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima, skladno s 37.c členom Zakona o varstvu potrošnikov, pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
Izbirna pravica je na strani potrošnika. Pravice lahko potrošnik uveljavlja dve leti od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Če napaka ni sporna, mora prodajalec najpozneje v roku osmih (8) dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Če je napaka sporna, mora prodajalec odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih (8) dneh po njenem prejemu (skladno s §39 Zakona o varstvu potrošnikov).
Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:
če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino)
v kolikor aparat ali programska oprema vsebuje uporabnikove podatke, slike, nastavitve
v kolikor je uničena, umazana ali mankajoča dodatna oprema, navodila, pripadajoča programska oprema (ali pa je prelomljen varnostni pečat), garancijski list
v primeru, da pride do poškodbe ali uničenje embalaže se vrednost blaga zniža. Vsako embalažo je mogoče lepo odpreti, tako da ni vidnih posledic odprtja. Za poškodovano embalažo (raztrgana embalaža, neprimerno zapakiran paket) lahko trgovec zaračuna odškodnino do višine 20% vrednosti blaga.
Trgovec bo vsak vrnjen paket, vsebino in izdelek poslikal s fotoaparatom kot morebitno dokazilo o nastali škodi.
VRAČILO KUPNINE
Če je kupec od naročila ali pogodbe odstopil skladno s pogoji za odstop, mu je prodajalec dolžan vrniti vplačano kupnino preko enakega plačilnega sredstva, kot ga je uporabil kupec, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Prodajalec mora vrniti kupnino najkasneje v 14 dneh po prejemu artiklov. Gotovinskih vračil ne izvajamo.
Opomba: pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen, če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
GARANCIJA
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Garancija velja le za “skrite” napake, ki nastanejo brez vpliva uporabnika.
Garancija ne velja, če prodajalec ugotovi, da je prišlo do mehanske poškodbe ali stika s tekočino.
Izdelek se zamenja z novim v primeru, da servis oz. popravilo ni mogoče.
Izdelek bo posredovan na pooblaščeni servis, kjer bodo ustrezno odpravili nastale napake. Ob vsakem izdelku oz. garancijskem listu je naveden naslov pooblaščenega servisa.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@niarosa.si
Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje se trudi, da se spori rešujejo izvensodensko.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
Ekipa NIAROSA.si.
Batuje, 20.5.2015.