Pogoji poslovanja
Prisrčno pozdravljeni v naši spletni trgovini NIAROSA.si.
Delovni čas spletne trgovine je 24 ur na dan in 7 dni v tednu.
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine niarosa.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
NIAROSA.si je spletna trgovina, s katero upravlja podjetje Spletna prodaja in posredništvo ARBOS d.o.o., Batuje 1 f, 5262 Črniče, dav. št. SI46328289, v nadaljnjem besedilu “prodajalec”. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Ob registraciji v sistem Niarosa.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Člani spletne trgovine imajo dostop do posebnih ugodnosti, kot so Akcijske ponudbe. Vsi zasebni podatki bodo strogo varovani.
Trgovec si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu Niarosa.si kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.
Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate.
CENE
Vse cene v spletni trgovini NIAROSA.si so navedene v evrih (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Podjetje ARBOS d.o.o. je DDV zavezanec.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot kupca.
NAČIN PLAČILA
PLAČILO PO POVZETJU
Kupec plača kurirju z gotovino, ko le-ta dostavi naročeno blago na kupčev naslov. Poleg stroška naročenega blaga je kupec dolžan poravnati tudi strošek poštnine.
PLAČILO PO PREDRAČUNU
Plačilo na transakcijski račun prodajalca. Podatki prodajalca so:
ARBOS d.o.o.
Batuje 1F
5262 Črniče
TRR: SI56 0475 1000 2189 777 (Nova KBM d.d.)
Namen plačila: Plačilo naročila št. __ (dopišite številko vašega naročila)
Vsota: znesek naročila
Sklic: SI00 + št. naročila (zadnje 4 številke)
PLAČILO S KREDITNO KARTICO
Plačilo opravite s kreditno kartico preko spletnega plačilnega vmesika.
Pri spletnem plačilu s kartico vam ni treba plačati dodatnih stroškov. Na spletu lahko plačujete z debetno ali kreditno kartico.
V kolikor ob oddaji naročila izberete plačilo s kartico preko spleta, bodite pozorni na vnos podatkov, ter da sledite vsem korakom in zaključite plačilo. Po kliku na gumb Oddaj naročilo se vam bo odprlo pojavno okno plačilnega sistema, kjer je potrebno vnesti podatke kartice.
Katere podatke boste morali vnesti?
– Številko kartice (16 mestna št. na sprednji strani kartice, samo številke),
– CVV kodo (zadnje 3 številke na hrbtni strani),
– Veljavnost (mesec in leto).
PLAČILO PREKO PLAČILNEGA SISTEMA PAYPAL
Kupnino lahko plačate tudi preko svetovno znanega in 100% zanesljivega plačilnega sistema Paypal (več informacij na: www.paypal.com).
STROŠEK POŠTNINE
Strošek poštnine se obračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenije ali kurirske službe GLS.
Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja ob prevzemu blaga, razen:
– pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo poleg opisa opombo »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava«,
– v primeru, da je bilo predhodno drugače dogovorjeno med kupcem in prodajalcem,
– v primeru, da kupec poravna kupnino s predhodnim plačilom.
NAROČILO BLAGA
Kupec lahko želeno blago naroči po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine.
Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti ali telefonu, vendar le v primeru, da naročilo še ni bilo zaključeno in odposlano.
Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri podjetju ARBOS d.o.o., BATUJE 1F, 5262 ČRNIČE.
POSTOPEK NAKUPA
Pred začetkom naročila se lahko obiskovalec spletne trgovine registrira kot uporabnik ali nakup opravi kot gost.
Po registraciji lahko uporabnik začne postopek naročila.
Koraki nakupa v košarici:
1. korak: Kupec izbere želene artikle in jih doda v nakupovalno košarico. Ko želi naročilo oddati, mora s klikom potrditi, da je seznanjen s pogoji poslovanja. V nasprotnem primeru oddaja naročila ni možna.
2. korak: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
3. korak: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ob potrditvi naročila prodajalec obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji sklenjena.
PREKLIC NAROČILA
Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu.
V elektronskem sporočilu obvezno navedite naslednje podatke:
V naslovu sporočila: Preklic naročila
V vsebini sporočila: a) številka naročila b) ime in priimek kupca c) naslov kupca
DOBAVA BLAGA
Če je blago na zalogi, prodajalec v roku nekaj delovnih dni (do največ 7 delovnih dni) blago primerno zapakira in ga odpošlje kupcu. Poleg blaga kupec prejme tudi račun.
V izrednih primerih, ko blago ni dobavljivo v določenem predpisanem roku, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti ali telefonu.
Dostava se izvaja preko Pošte Slovenija ali kurirske službe GLS.
Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenija se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.
PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE
V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka v 14-ih dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov: info@niarosa.si), da odstopa od pogodbe ali naročila brez navedbe razloga za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (strošek poštnine plača kupec). Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu.
Naslov za vračilo artiklov je ARBOS d.o.o., BATUJE 1F, 5262 ČRNIČE.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
POZOR! Možnost odstopa od pogodbe NE velja za personalizirane izdelke.
POZOR! Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe, iz določila Člani spletne trgovine in uporabniki iz Splošnih pogojev poslovanja.
Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu ali da se količina ne ujema, je kupec dolžan poravnati nastalo škodo.
Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:
– če je blago poškodovano, umazano ali ima vidne sledove uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino),
– če je bila embalaža (zavojčki napitka) odprta, raztrgana ali delno uporabljena,
– če je izdelek bil personaliziran (potiskan z osebnim grafičnim motivom oz. sliko).
Prodajalec bo vsak vrnjen paket, vsebino in izdelek poslikal s fotoaparatom kot morebitno dokazilo o nastali škodi.
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikom na voljo TUKAJ.
STVARNE NAPAKE
Skladno s 37.a členom Zakona o varstvu potrošnikov, lahko potrošnik blago reklamira in uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora prodajalca obvesti o napaki osebno (lahko tudi pisno), pri čemer mu mora prodajalec izdati potrdilo. Potrošnik mora napako natančno opisati in omogočiti prodajalcu, da stvar pregleda (37a(2) in (3) Zakona o varstvu potrošnikov).
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima, skladno s 37.c členom Zakona o varstvu potrošnikov, pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali:
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
Izbirna pravica je na strani potrošnika. Pravice lahko potrošnik uveljavlja dve leti od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Če napaka ni sporna, mora prodajalec najpozneje v roku osmih (8) dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Če je napaka sporna, mora prodajalec odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih (8) dneh po njenem prejemu (skladno s §39 Zakona o varstvu potrošnikov).
Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:
– če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino),
– v kolikor aparat ali programska oprema vsebuje uporabnikove podatke, slike, nastavitve,
– v kolikor je uničena, umazana ali mankajoča dodatna oprema, navodila, pripadajoča programska oprema (ali pa je prelomljen varnostni pečat), garancijski list,
– v primeru, da pride do poškodbe ali uničenje embalaže, se vrednost blaga zniža. Vsako embalažo je mogoče lepo odpreti, tako da ni vidnih posledic odprtja. Za poškodovano embalažo (raztrgana embalaža, neprimerno zapakiran paket) lahko trgovec zaračuna odškodnino do višine 20% vrednosti blaga.
Trgovec bo vsak vrnjen paket, vsebino in izdelek poslikal s fotoaparatom kot morebitno dokazilo o nastali škodi.
VRAČILO KUPNINE
Če je kupec od naročila ali pogodbe odstopil skladno s pogoji za odstop, mu je prodajalec dolžan vrniti vplačano kupnino na TRR v najkasneje 30 dneh po prejemu artiklov. Gotovinskih vračil ne izvajamo.
GARANCIJA
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Garancija velja le za skrite napake, ki nastanejo brez vpliva uporabnika.
Garancija ne velja, če prodajalec ugotovi, da je prišlo do mehanske poškodbe ali stika s tekočino.
Izdelek se zamenja z novim v primeru, da servis oz. popravilo ni mogoče.
Izdelek bo posredovan na pooblaščeni servis, kjer bodo ustrezno odpravili nastale napake. Ob vsakem izdelku oz. garancijskem listu je naveden naslov pooblaščenega servisa.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
MNENJA/KOMENTARJI UPORABNIKOV
Mnenja uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Prodajalec omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih prodajalec pregleda. Prodajalec ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so žaljivi, obsceni ali po mnenju prodajalca ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.
PRITOŽBE IN SPORI
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, tj. vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@niarosa.si.
Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje se trudi, da se spori rešujejo izvensodensko.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
Ekipa NIAROSA.si.
Batuje, 21.12.2021.